среда, 7 февраля 2018 г.

Сценарій інтегрованого навчального проекту
Тема тижня «Пернаті друзі » 2 клас
Орієнтовні дослідницькі /проблемні запитання:
·        Чому птахи є невід’ємним елементом живої природи?
·        Які зміни відбуваються в житті птахів з настанням  весни?
·        Які  птахи живуть  в нашій місцевості?
·        Чому і як літають птахи?
·        Чи можуть люди літати?
·        Від чого залежить забарвлення птахів?
·        Чому потрібно допомагати і охороняти птахів?
Завдання тижня :
1.     Учити учнів спостерігати за змінами в житі птахів з  настанням весни.
2.     Розширити знайомство учнів з мистецькими творами, легендами , приказками та прислів’ями про птахів.
3.     Виробляти навички бачити красу рідної природи , цінувати та берегти її.
4.     Навчити висловлювати власну думку , активно слухати в умовах усного спілкування , взаємодіяти з однокласниками.
5.     Закладати основи екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
Очікувані результати тижня :
На кінець тижня учні знатимуть:
·        Значення птахів в природі;
·        Зміни в житі птахів з настанням весни;
·        Птахів рідного краю
·        Від чого залежить швидкість польоту птахів
·        Правила поведінки  в лісі під час гніздування птахів;
Та вмітимуть:
·        Називати та описувати птахів нашої місцевості
·        Пояснювати , значення птахів.
·        Висловлювати свої емоції , почуття і переживання;
·        Допомагати та піклуватися про птахів
·        Виготовляти образи птахів за допомогою техніки орігамі.
·        Розказувати про птахів , які стала символами в орнаментах української вишиванки

·        Розказувати як відзначали зустріч птахів наші предки.


День 1. Чому птахи є невід’ємним елементом живої природи?/Які зміни відбуваються в житті птахів з настанням  весни?
·        Ранкова зустріч
·        Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня
·        Читання / слухання оповідання «Непосидюче пташеня»
·        Дидактична гра «Чиє гніздо»
·        Робота в групі . Складання пазлів.
·        Вправа «Асоціативний кущ» Що дають нам птахи?
·        Виготовлення птахів в техніці орігамі.
·        Підведення підсумків заняття
День 2 Які  птахи живуть  в нашій місцевості?
·        Ранкова зустріч
·        Відгадування загадок для визначення теми дня
·        Слухання української народної казки «Лисичка і журавель»
·         Сюжетно – рольова гра «Птахи і зозуля».
·         Екскурсія та спостереження за птахами нашої місцевості
·        Виготовлення аплікації «Птахи на гілках»
·        Підведення підсумків заняття. Рефлексія «Мене найбільше вразило…»..
День 3 Чому і як літають птахи? /Чи можуть люди літати?
·        Ранкова зустріч
·        Відгадування загадки для повідомлення завдань дня
·        Читання легенд  про лелеку та лебедя
·         Розповідь вчителя/ вчительки з елементами бесіди про те чому птахи літають
·        Проведення простих спостережень на визначення  чи впливає розмір крил на швидкість польоту
·         Створення виробу «Літаючий апарат».
·         Виставка дитячих робіт
·        Підведення підсумків заняття.
День 4 Від чого залежить забарвлення птахів?
·        Ранкова зустріч
·        Розгадування ребусу  для повідомлення завдань дня
·        Читання легенд  про ластівку
·        Математичні завдання на розмальовці.
·        Розповідь вчителя/ вчительки з елементами бесіди про те для чого птахам дане забарвлення.
·         Рухлива гра «Птахи і вітер»
·         Підведення підсумків заняття.
День 5 Чому потрібно допомагати і охороняти птахів?
·        Ранкова зустріч
·        Зображення ракети за допомогою послідовного з’єднання цифр
·         Рухлива гра «Впіймай птаха удачі»
·        Обговорення та перегляд Червоної книги України.
·        Створення пам’ятки Правила поведінки  в лісі під час гніздування птахів.
·        Підведення підсумків заняття .

Комментариев нет:

Отправить комментарий