Сценарій інтегрованого навчального проекту
Тема тижня «Пернаті друзі » 2 клас
Тема тижня «Пернаті друзі » 2 клас
Орієнтовні дослідницькі /проблемні запитання:
·
Чому птахи є невід’ємним
елементом живої природи?
·
Які зміни
відбуваються в житті птахів з настанням весни?
·
Які птахи живуть
в нашій місцевості?
·
Чому і як літають
птахи?
·
Чи можуть люди
літати?
·
Від чого залежить
забарвлення птахів?
·
Чому потрібно
допомагати і охороняти птахів?
Завдання тижня :
1.
Учити учнів
спостерігати за змінами в житі птахів з
настанням весни.
2.
Розширити
знайомство учнів з мистецькими творами, легендами , приказками та прислів’ями
про птахів.
3.
Виробляти навички
бачити красу рідної природи , цінувати та берегти її.
4.
Навчити
висловлювати власну думку , активно слухати в умовах усного спілкування , взаємодіяти
з однокласниками.
5.
Закладати основи
екологічного підходу до створення чистого навколишнього середовища.
Очікувані результати тижня :
На кінець тижня учні знатимуть:
·
Значення птахів в
природі;
·
Зміни в житі птахів
з настанням весни;
·
Птахів рідного краю
·
Від чого залежить
швидкість польоту птахів
·
Правила
поведінки в лісі під час гніздування
птахів;
Та вмітимуть:
·
Називати та
описувати птахів нашої місцевості
·
Пояснювати ,
значення птахів.
·
Висловлювати свої
емоції , почуття і переживання;
·
Допомагати та
піклуватися про птахів
·
Виготовляти образи
птахів за допомогою техніки орігамі.
·
Розказувати про
птахів , які стала символами в орнаментах української вишиванки
·
Розказувати як
відзначали зустріч птахів наші предки.
День 1. Чому птахи є невід’ємним елементом живої природи?/Які зміни
відбуваються в житті птахів з настанням
весни?
·
Ранкова зустріч
·
Утворення слова – назви теми інтегрованого тижня
·
Читання / слухання оповідання «Непосидюче пташеня»
·
Дидактична гра «Чиє гніздо»
·
Робота в групі . Складання пазлів.
·
Вправа «Асоціативний кущ» Що дають нам птахи?
·
Виготовлення птахів в техніці орігамі.
·
Підведення підсумків заняття
День 2 Які птахи живуть
в нашій місцевості?
·
Ранкова зустріч
·
Слухання української народної казки «Лисичка і
журавель»
·
Сюжетно –
рольова гра «Птахи і зозуля».
·
Екскурсія та
спостереження за птахами нашої місцевості
·
Виготовлення аплікації «Птахи на гілках»
·
Підведення підсумків заняття. Рефлексія «Мене
найбільше вразило…»..
День 3 Чому і як літають
птахи? /Чи можуть люди літати?
·
Ранкова зустріч
·
Відгадування загадки для повідомлення завдань дня
·
Читання легенд
про лелеку та лебедя
·
Розповідь
вчителя/ вчительки з елементами бесіди про те чому птахи літають
·
Проведення простих спостережень на визначення чи впливає розмір крил на швидкість польоту
·
Створення
виробу «Літаючий апарат».
·
Виставка
дитячих робіт
·
Підведення підсумків заняття.
День 4 Від чого залежить
забарвлення птахів?
·
Ранкова зустріч
·
Розгадування ребусу
для повідомлення завдань дня
·
Читання легенд
про ластівку
·
Математичні завдання на розмальовці.
·
Розповідь вчителя/ вчительки з елементами бесіди
про те для чого птахам дане забарвлення.
·
Рухлива гра
«Птахи і вітер»
·
Підведення
підсумків заняття.
День 5 Чому потрібно
допомагати і охороняти птахів?
·
Ранкова зустріч
·
Зображення ракети за допомогою послідовного
з’єднання цифр
·
Рухлива гра
«Впіймай птаха удачі»
·
Обговорення та перегляд Червоної книги України.
·
Створення пам’ятки Правила поведінки в лісі під час гніздування птахів.
·
Підведення підсумків заняття .
Комментариев нет:
Отправить комментарий